Ismerd meg az én sztorim

sales-instagram-social-media

Amióta az eszemet tudom, vállalkozó vagyok.

Amikor megnyitottam az első üzletemet, nem is volt kérdés, hogy a divat köré építem.  Akkor még bőven elég volt a helyi hirdető újságban havonta, kéthavonta 1-1 hirdetést feladni, vagy a környék postaládáiba rejtett szóróanyag is megtette a hatását. Nem volt weboldal, se internet, és így nem kellett semmilyen online felülettel foglalkozni.

A következő állomásom egy reklámügynökségnél volt, de akkor még mindig inkább az offline megoldások futottak, a személyes ajánláson túl. Nekünk akkor is maradt a sajtó és a termékeket bemutató hostessek, egy-egy kampány során.
A 10 éves multi-level marketing jelenlétem során pedig megtanultam kapcsolatot építeni, eladni magam és másokat, illetve a célnak megfelelően kommunikálni. Ami olyannyira sikerült, hogy számos szakmai elismerét zsebeltem be és az ország legsikeresebbjei között voltam.
Ám mindez csak felkészítés volt arra, amiben igazából otthon vagyok.
Az iwiw megjelenésével egy új időszámítás kezdődött: új dimenziók nyíltak meg, amivel járt a folyamatos adaptáció.
Manapság már nem kérdés, hogy képtelenség a közösségi média nélkül vállalkozni, egyfajta szükséges eleme a munkánknak.
Lehet, hogy már eddig is használtad, de pár lájkot leszámítva, semmit sem vettél ki belőle.
Egy dolgot érdemes látnod: a közösségi média akkor működik, ha bizalmat tudsz építeni, és ez nem egy-két hónap alatt történik meg ebben az óriási reklám-zajban.

Majd számos projektmenedzselés, tréning, oktatási anyagok, könyvek megírása következett és itt is vagyok.

Azon kaptam magam, hogy az ismeretségi körömből egyre több vállalkozó kérte ki a tanácsomat a témával kapcsolatban, és egyre gyakrabban jutottunk el a beszélgetés végére oda, hogy „Gabika akkor inkább írd meg te, olyan jól elmondtad én ezt így nem tudom….”!

Így egyre nyilvánvalóbbá vált, hogy ezzel tudok segíteni másoknak és a piacnak szüksége van egy másfajta / “énfajta” látásmódra.

Több éve foglalkozom teljes körű social media management-el és brandépítéssel. Nem csak arról szól a munkám, hogy kirakok néhány posztot az ügyfélnek, hanem komplexen látom a márkát és a stratégiát aszerint alakítom. Hiába tudod, hogy hogy működik egy hirdetéskezelő, vagy hogyan adj fel online hirdetést a közösségi médiában. Ha a kampányok, a tartalmak, vagy a marketing stratégia nem megfelelő, nem hoznak bevételt.

Számos elégedett ügyféllel lettem gazdagabb az elmúlt időszakban. 

Plusz egy halom tapasztalatot és tudást is magamba szívtam, mert nagyon lényegesnek tartom a folyamatos önképzést. A szakma szinte napról napra változik és résen kell lennem, ha jól akarom csinálni.

Nem győzöm hangsúlyozni, hogy ezeket a felületekre szórakozni, kikapcsolódni, informálódni járnak elsősorban az emberek, így ne akarjunk folyamatosan eladni nekik, mert hamar megunják.

Viszont ha jól csináljuk, sztorikkal és érdekességekkel, könnyen eljutunk a célig, ami egy vállalkozó esetében a nagyobb bevétel.